Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 23.02.2022 01:58
Пролетта наближава, въпреки че времето се постопли, изненади не са невъзможни. Не забравяйте,че все още е март месец. Не препоръчваме избързването със смяна на гумите с летни, по-добре изчакайте, баба марта е непредвидима. Но, можете да направите основно почистване на автомобила си. Една хубава авотмивка, измиване отдолу, подкалници и т.н., за да свалите солта и химикалите от автомобила си, след което можете и отвътре да почистите.
Времето е удобно и за пастиране на автомобила, не препоръчваме да го рпавите сами, понеже може да претъркате лак и боя…….. лошо… Ако, все пак сте решили…. возилото си е ваше.
Пастирането е полезно по няколко причини:Запазва лак и боята на автомобила и дори да е тръгнал да избледнява самия лак или на места дори да липсва, ще можете да го спасите за още доста време. При нов автомобил е полезно тъй като освен другото, покрива драскотини от пясък, камъни и други предивзвикани от движението на автомобила, времето и т.н., запазва и консервира. По време на миене, препаратът и четката, която се наслоява с песъчинки минават върху пастата и не повреждат боята, а когато вали дъжд, не остават петна и се збаърсва доста лесно, снегът буквално се хлъзга. Пстирането издържа около година, две според употребата на автомобила и при какви условия и къде се държи. Полезно е всяка година да се прави, естествено това си е разход. Добрите пасти не са много евтини, обикновенните издържат едва годината, самото пастиране е около 40-100 лв. Истинското пастиране се извършва по автомивки или от автобояджии, те изпозлват обикновенно 3М паста, три номера в последователен ред и техника на триене със специален шлайф, който всеки може да открие по магазините.
Източник: Пътна помощ - https://roadhelp.bg